Wednesday, April 15, 2009

I-a crescut o creangă de brad în plămâni, după ce a inhalat un mugur

    via Antena3 - Bizar on 4/15/09

    Caz neobişnuit în Rusia. O crenguţă lungă de cinci centimetri a fost descoperită în plămânii unui pacient care acuza dureri de piept şi tuşea sânge.

    Artyom Sidorkin, în vârstă de 28 de ani, s-a prezentat la un spital din oraşul Izhevsk, unde, în urma unor radiografii, doctorii i-au găsit o tumoare într-unul dintre plămâni. Suspectându-l de cancer, aceştia au decis să îl opereze.

    Când au ajuns la plămân, doctorii au fost, însă, surprinşi să descopere ace verzi.

    "Am clipit de trei ori, crezând că am vedenii. Apoi am chemat un asistent pentru a-mi confirma", a declarat Vladimir Kamashev, unul dintre chirurgii care au efectuat biopsia, citat de Mosnews.

    Crenguţa de cinci centimetri a fost apoi înlăturată din corpul pacientului.

    "Mi-au zis că nu tuşeam sânge din cauza vreunei boli. Erau acele care înţepau organul", a declarat tânărul după operaţie.

    "A durut foarte tare, dar n-am simţit niciodată că aş fi avut un obiect străin în mine", a mai adăugat acesta.

    Doctorii se întreabă acum cum a putut ajunge crenguţa acolo, din moment ce este prea mare ca să poată fi inhalată sau înghiţită. Singura explicaţie pe care o au în acest moment este că pacientul ar fi inhalat un mugur de brad, care a continuat apoi să crească în interiorul plămânului.

    Secţiunea de plămân în care se află crnguţa de brad a fost păstrată de doctori pentru a putea fi studiată în continuare.

    Antena3.ro

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Popular Posts