Saturday, May 23, 2009

A fost votat, după ce a recunoscut că va fura

    via Antena3 - Bizar on 5/21/09
    candidat

    "Totul pentru mine, nimic pentru voi!". Aceasta este o parte din sloganul unui politician croat care a candidat la postul de primar al oraşului croat Prolozac. Acesta nu s-a sfiit să spună că intenţionează să fure cât poate, să mintă şi să facă tot posibilul ca să-i fie bine. Şi a avut efect.

    Josko Kraljevic Risa a reuşit să treacă în cel de-al doilea tur de scrutin, după ce a acumulat 27.89% din voturi, scrie www.croatiantimes.com. Bătălia finală pentru postul de primar al oraşului croat se va da pe 31 mai, între acesta şi candidatul partidului democrat din Croaţia.

    "Am fost sincer. Acest oraş va fi ca propria mea afacere. Dacă îmi vor ieşi bani din ea, voi face treabă. Dacă nu îmi ies, nu fac nimic", a spus croatul.

    "Am fi fost furaţi indiferent cine ar fi preluat postul. Cel puţin el e sincer. În plus, ne-a spus că, dacă treburile vor merge bine pentru el, vor merge şi pentru noi", a explicat un alegător.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Popular Posts